بهترین روانشناس تهران

بهترین روانشناس تهران

روان درمانی و روانشناسی به شدت به ارتباط درمانی وابسته است. در نتیجه بهترین روانشناس تهران درمانگری است که برای “شما” در ارتقای کیفیت زندگی و حل مشکلات مفید باشد.
شما به دنبال روانشناس هستید بنابراین کیفیت زندگی برای شما حائز اهمیت است. با توجه به همه پرسی های انجام شده از مراجعین دکتر علوی نژاد، ایشان یه عنوان یکی از تاثیرگذارترین روانشناس ها گزارش شدند.

دریافت نوبت در حداقل زمان ممکن از طریق همین سایت فراهم شده چراکه سلامت روان شما اهمیت ویژه ای برخوردار است. در زمان مواجه با بحران های زندگی، مشکلات عاطفی یا نگرانی های مرتبط با سلامت روان مراجعه به روانشناس را به تعویق نیندازید. کمک گرفتن از روانشناس منتخب مردمی در تهران می تواند سالم ترین و کم خطرترین شیوه مواجه با مشکلات باشد.

یک زندگی لذت بخش و با آرامش می تواند به سادگی و بسیار راحت تر از آن چیزی که تصور می کنید، تحت تاثیر عوامل مختلف همچون افسردگی، اضطراب یا سایر مشکلات فردی و خانوادگی قرار بگیرد. این عوامل می توانند رضایت فرد از زندگی را کاهش دهند.

شماره تماس مطب جهت دریافت نوبت 02188590450

افرادی که از زندگی خود راضی نباشند، به طور کل نسبت به خود و زندگی افکار منفی پیدا کنند.

اما رضایت از زندگی حق هر فردی است. شما می توانید به کمک یک تراپیست خوب از این حق بهره مند باشید. بسیاری از مشکلات ممکن است از نظر شما غیر قابل حل باشند. اما این خود یک باور ناسازگار است. چراکه به کمک روانشناس می توانید به حل مشکلات امیدوار باشید. برای دستیابی به این هدف حتما به یکی از روانشناسان دارای مجوز در تهران مراجعه فرمائید.

از بهترین روانشناسان نوبت بگیرید

اگر از ساکنان شهر تهران هستید از طریق فرم زیر می توانید نسبت برای دریافت نوبت اقدام فرمائید.

بارگذاری...

برای دریافت نوبت از یک روانشناس خوب در تهران لازم است در ابتدا در خصوص تخصص او اطلاعات کسب کنید. شما همچنین می توانید از لیست روانشناسان تهران در این زمینه کمک بگیرید. با این روش شما از یک سیستم مقایسه ای کمک می گیرید.

در برخی از کشورها برای دریافت نوبت از روانشناس نامه ارجاع لازم است. اما برای دریافت نوبت روانشناس در ایران این کار ضروری نیست. برخی مواقع ممکن است نوبت ها تا چند روز بعد پر شوند. بهتر است با برنامه ریزی قبلی برای دریافت نوبت اقدام فرمائید. برای اطلاع از قیمت ویزیت با استفاده از شماره های مندرج تماس حاصل فرمائید.

علم روانشناسی بسیار گسترده است و ممکن است دکتر روانشناسی که منتخب شماست در یک حوزه مشخص به فعالیت بپردازد و تجربه بیشتری داشته باشد. برای مثال برخی از روانشناسان بیشتر متمرکز بر عادات تکرار شونده همچون وسواس هستند و برخی دیگر اغلب به مشکلات خلقی می پردازند. سعی کنید در خصوص تخصص روانشناس اطلاعات کافی کسب کنید و صرفا به دنبال روانشناس معروف نباشید. بهترین روانشناس کسی است که تجربه و تخصص کافی را در زمینه مشکل “شما” داشته باشد.

معرفی روانشناس

در ادامه مطالب زیر مرور می شوند.

بهترین روانشناس تهران کیست؟

رواندرمانگر هر روانشناس آموزش دیده ای است که به افراد کمک می کند تا راه های سالمی برای مقابله با چالش های سلامت روان بیاموزند. او می تواند به افرادی که با شرایط خاص زندگی می کنند، مانند افسردگی یا اضطراب، یا کسانی که دوران سختی را در زندگی سپری می کنند، مانند غم از دست دادن یک عزیز، کمک کند. بهترین روانشناسان سالها آموزش و پژوهش را می گذراند تا بتواند طیف وسیعی از خدمات بهداشت روان را ارائه دهد.

به دلیل ماهیت زندگی در شهر های بزرگ همچون تهران، ملاقات با روانشناس اهمیت دارد. تعداد افراد و مراکزی که به ارائه خدمات درمانی روانشناسی می پردازند به نسبت شهر های دیگر بیشتر است. بنابراین مهم است که با شاخص های صحیح شناسایی بهترین روانشناس آشنا شوید. بی تردید دریافت خدمات روانشناسی با کیفیت نیازمند اطلاعاتی در زمینه روانشناس است که در ادامه مرور می شوند. شما می توانید از اطلاعات محله زندگی خود نیز استفاده کنید.

بهترین روانشناس

دکتر رامین علوی نژاد

روانشناس و متخصص سلامت روان با بیش از ده سال سابقه روان درمانی موفق و تالیف و ترجکه کتاب های روانشناس از جمله راهنمای تشخیص روان پویشی.

بهترین روانشناس تهران

دکتر حبیب دوانلو

مبدع درمان روانپویشی کوتاه مدت است. وی تلاش خود را بر افزایش کیفیت مداخلات درمانی متمرکز کرد. او تا آخر عمر به نظریه روانکاوی وفادار ماند.

بهترین روانشناس تهران

دکتر حیدرعلی هومن

او را پدر روان‌سنجی ایران و پیش‌کسوت روانشناسی می‌دانیم. او با الهام از استادان بزرگ خود انطباق آزمون هوش استنفورد را به یادگار گذاشت.

بهترین روانشناس تهران

دکتر اصغر رضویه

فارغ التحصیل دانشگاه ایندیانا و در کنار دیگر محققین کنکور سراسری دانشگاه‌های کشور را تنظیم کرد. فعاليت‌هاي دلسوزانه ایشان تحسينن برانگيز بود.

بهترین روانشناس تهران

دکتر فاطمه گلشنی

خانم دکتر گلشنی از اساتید و روان درمانگران پیش‌کسوت روانشناسی هستند. ایشان از درمانگران برجسته و مولف حوزه  اختلالات شخصیت به حساب می آیند.

بهترین روانشناس تهران

دکتر معصومه موسوی

خانم دکتر موسوی از اولین فلوشیپ های کودک و نوجوان می باشند. ایشان تشخیص های دقیق و پلن های درمانی قابل توجهی را دارا می باشند.

روانشناس چه کمکی می کند؟

ممکن است بپرسید روانشناس چه کمکی می کند؟ زمانی که شما به یک دکتر روانشناس مراجعه می کنید، او با تغییر رفتار، احساسات و افکار شما، سعی می کند به شما در رفع مشکلات کمک کند.
بهبود روابط بین فردی و افزایش کارکرد نظام خانواده از دیگر اهداف مراجعه به بهترین دکترهای روانشناس تهران است. روانشناس به شما کمک می کند زندگی سالم تر را تجربه کنید. طبق گزارش پژوهش های علمی نظر سنجی ها نشان می دهد بیش از 70% کسانی که از مشاوره ها و درمان های روانشناسی استفاده می کنند، آن را مفید می دانند. برخی نتایج بدست آمده از جلسات مشاوره و روانشناسی عبارتند از:

  • رهایی از اضطراب و استرس
  • حل تعارض با شریک زندگی
  • مقابله با تغییرات زندگی همچون از دست دادن عزیزان
  • مدیریت هیجان ها از قبیل مدیریت خشم
  • مقابله با انواع فوبیا و ترس ها
  • حل تعارض های بنیادی که ریشه در گذشته دارد
  • ترک رفتار های اجباری همچون وسواس
  • کاهش پایدار علائم افسردگی
  • بهبود کارکرد کلی فرد
  • دست یابی به ارزش و معنی زندگی
  • کاهش نوسانات خلقی
موارد بالا برخی مشکلاتی هستند که می توانید به راحتی برای حل آنان به یک دکتر روانشناس خوب در تهران مراجعه کنید.

بهترین روانشناس تهران

برای مراجعه به روانشناس باید بیمار بود؟

البته همیشه دلیل مراجعه به روانشناس در تهران، رفع یک مشکل یا اختلال نیست. به عنوان مثال، شما می توانید برای مشکلات ازدواج به دنبال یک دکتر روانشناس باشید.

ازدواج یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی است. برای این که در این تصمیم گیری موفق عمل کنید، لازم است تا مهارت های لازم را کسب نمایید و از یک دکتر روانشناس کمک بگیرید.

در شهر های بزرگ همچون تهران، ممکن است انتظارات خانواده ها بیشتر از شهر های کوچک باشد، بنابراین یک روانشناس می تواند تاثیر زیادی در متعادل ساختن ازدواج های صحیح و موفق داشته باشد. ممکن است دنبال یک روانشناس خوب در تهران با قیمت مناسب باشید. اما بهتر است کیفیت روانشناسی را در اولویت قرار دهید.

کیفیت خدمات روانشناسی باید از سطح بالایی برخوردار باشد. یک دکتر روانشناس در تهران یا سایر شهرها، به حل مشکل فعلی شما کمک می کند. اما این فقط بخشی از فرایند درمانی است. زیرا هدف اصلی “یادگیری” حل مشکلات است.

ارزیابی، تشخیص و درمان مشکلات زیربنایی اجزا یک روان درمانی معنی دار به شمار می آیند. برحسب نوع و شدت مشکلات، هر یک از این مراحل متفاوت خواهند بود. همچنین ممکن است ترجیحات شخصی خود را داشته باشید. مثلا یک روانشناس خوب مرد در تهران را جستجو کنید و در خصوص مراجعه به او برنامه ریزی کنید.

اکثر روانشناسان در یک حیطه از درمان متمرکز هستند. روانشناسی و رواندرمانی به علت ظرافت ها و نیز پیچیدگیهای سازمان روان انسان تا حد زیادی تخصصی شده است. به بیان ساده ممکن است بهترین دکتر روانشناس برای مشکلات و اختلالات فردی، در زمینه زوج درمانی فعالیت کمی داشته باشد.

علاوه بر این رواندرمانی مبتنی بر یک ارتباط انسانی شکل می گیرد. برای روانشناس بیمار اهمیت دارد نه بیماری. بر این اساس سهولت ارتباط برای هر فرد، ممکن است از یک روانشناس تا روانشناس دیگر اندکی متفاوت باشد. درنتیجه بیش از یک معیار برای دستیابی به بهترین دکتر روانشناس در نظر گرفته شود.

بهترین روانشناس تهران

بهترین دکتر روانشناس تهران را چگونه انتخاب کنیم ؟

درمان روانشناسی نه تنها باعث کاهش علائم، مشکلات و بیماری ها شده بلکه روانشناس تلاش می شود تا افراد به عواطف مثبت نیز دست یابند. ممکن است فرایند درمان روانشناسی ساده به نظر برسند اما این کار کاملا تخصصی و در عمل بسیار پیچیده است.

اگر به دنبال بهترین روانشناس در تهران هستید، باید بدانید که نمی توان صرفا به جستجو در اینترنت اکتفا کرد. کمی وقت بگذارید و دست آوردهای علمی روانشناس را مطالعه فرمائید. برای یک انتخاب خوب مشکل خود را مشخص کنید. برخی مواقع برای مشکلات فرزندتان باید به مشاوره خانواده مراجعه کنید. در شرایط دیگر می توانید از یک دکتر روانشناس کودک در تهران کمک بگیرید.

یک روانشناس، ممکن است در طول دوره فعالیت خود دوره های مختلفی را در داخل یا خارج از کشور بگذراند تا ضمن ارتقا توانمندی ها و کیفیت خدمات خود، دانش خود را به روز نمایید.
مطالعه کتاب های معتبر می تواند کمک بزرگی باشد و سطح آگاهی شما را ارتقا دهد اما قادر نیست جایگزین فردی با این مشخصات باشد که سال ها برای کسب تخصص در این زمینه تلاش نموده است. یک فرد آگاه که در مورد مشکل خود اطلاعات کسب می کند، در شناسایی دکتر روانشناس تهران یا هر شهر دیگری بهتر عمل می کند اما این آگاهی مجوزی برای خود درمانی نیست.

روانشناس حضوری در تهران

روانشناس منتخب شما معمولا در دفتر شخصی یا مرکز مشاوره فعالیت دارد. او به دقت محیطی مناسب و امن را برای ادائه خدمات روانشناسی فراهم می سازد. این مرحله بخش مهمی از درمان محسوب می شود و ضروری است. یک روانشناس اجازه خواهد داد تا شما در محیطی امن به بیان کاملی از مشکلات و دغدغه های خود بپردازید.

دکتر روانشناس در تهران یا هر جایی در جهان به شرایط شما توجه کاملی می دهد. اغلب افراد پس از صحبت رو در رو با روانشناس احساس می کنند که توانسته اند مشکلات خود را کامل بیان کنند. بنابراین روانشناس حضوری در تهران و مراجعه چهره به چهره به او مزایای مشخصی به همراه دارد.

از آنجایی که تهران شهری با وسعت زیاد می باشد بهتر است جستجوی خود را محدود به محل زندگی خود کنید. به عنوان مثال اگر ساکن شمال غرب هستید می توانید عبارت روانشناس سعادت آباد را جستجو کنید. در این شرایط گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

بهترین روانشناس تهران با چه معیاری؟

برخورد گرم و صمیمی و سرشار از اعتماد به نفس یک دکتر روانشناس خوب به شما آرامش می دهد. این سبب می شود اعتماد راحت تر شکل بگیرد. بنابراین اگر به دنبال یک دکتر روانشناس در تهران هستید، حتما این مشخصه را مد نظر قرار دهید.

یک دکتر روانشناس با رفتار و کردار خود به شما می فهماند که با نهایت تمرکز به مشکلات شما رسیدگی می کند و قادر است به شما در رفع مشکلات و ارتقا سطح کیفیت زندگی کمک نماید. دکتر روانشناس تهران اگر منتخب شماست باید رفتار گرم و حرفه ای داشته باشد و بتواند به خوبی با شما ارتباط برقرار کند.

بهترین روانشناس تهران

یک دکتر روانشناس با ایجاد حس اعتماد، امکان گفتگوی فعال را فراهم می آورد. در صورتی که اعتماد شکل گرفته باشد، روند درمان شما بسیار خوب پیش خواهد رفت. اعتماد به روانشناس حاصل اقدامات متعددی است. برای مثال در صورتی که روانشناس در یک محیط امن و با آرامش به ارائه خدمات بپردازد. همچنین مشاهده مهارت های رواندرمانی روانشناس نیز در این زمینه کمک خواهد کرد. زمانی روانشناس مورد اعتماد شماست که بتوانید به راحتی در خصوص مسائل و مشکلات درونی خود با او صحبت کنید.

یک روانشناس خوب به درمان شما خوش­بین است

اگر به دنبال یک دکتر روانشناس در تهران هستید، باید بدانید یک روانشناس خوب کسی است که به درمان شما امیدوار و خوش­بین باشد. البته او باید قادر باشد این حس را به شما نیز منتقل کند تا شما هم در طول درمان، خوشبین و امیدوار باشید. یک دکتر روانشناس خوب کسی است که مرز بین امید واهی و خوش بینی را می داند و می تواند شما را در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده، یاری کند. امیدوار بودن روان درمانگر و فرد مراجعه کننده، دو اصل بسیار مهم برای موفقیت درمان است.

دکتر روانشناس اهداف درمانی مشخصی دارد

یک دکتر روانشناس در تهران بی شک پس از درک مشکل شما، اهداف درمانی را تعیین می کند. تعیین اهداف درمانی کمک می کند تا بیراهه نروید و بدانید که دقیقا به دنبال چه هستید. تعیین اهداف در ایجاد انگیزه و امید نیز تاثیرگذار است. بسیاری از روانشناسان معتقدند تعیین اهداف درمانی باعث می شود که بیمار نیز درک صحیحی مشکل داشته باشد. برخی اهداف درمانی عبارتند از:

  • فهم دقیق از مشکلات
  • انتخاب مناسب ترین نوع درمان
  • دست یابی و تغییر احساس و فکر
  • کاهش علائم
  • تغییر در رفتار
  • بهبود روابط بین فردی
  • بالا بردن احساس تسلط
  • یادگیری مکانیسم های سازگارانه تر دفاعی
  • رشد شخصیت
  • دست یابی به هویت یکپارچه
  • بهبود عزت نفس
  • افزایش استقلال
  • ارتقاء حس واقعیت سنجی

دکتر روانشناس خوب روند درمان را پایش می کند

پایش روند درمان یکی از مهم ترین اقداماتی است که یک دکتر روانشناس انجام می هد. ممکن است درمانگر با بررسی روند درمان به این جمع بندی برسد که بهتر است مسیر درمان را تغییر دهد. یا به این نتیجه برسد که درمان به خوبی پیش می رود. پایش درمان می تواند به شکل گیری اهداف جدید منجر شود. چراکه در طی رواندرمانی ممکن است مشکلات جدیدی آشکار شوند. یک دکتر روانشناس در تهران قادر است با پایش روند درمانی، بهترین مداخلات را ارائه دهد.

تراپیست، توانایی حل مسئله را به شما آموزش می دهد.

یک روانشناس به شما در شناسایی و حل مشکلات کمک می کند. به این معنا که شما در طول درمان یاد می گیرید با مشکلات چگونه مواجه شده و به حل آنها بپردازید. آموزش حل مسئله یکی از مهم ترین تفاوت های روانشناسان حرفه ای و غیر حرفه ای است. ممکن است یک متخصص روانشناسی به شما توصیه مستقیم نکند. یک روانشناس با شما همراه است تا بهترین تصمیمات را بگیرید و بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

روانشناس هرگز به جای شما تصمیم نمی گیرد و به جای شما انتخاب  نمی کند. این چنین می توان خلاصه کرد؛ بهترین دکتر روانشناس کسی است که بر پذیرش مسئولیت دربرابر انتخاب ها تاکئید دارد.

به روانشناس چه بگوییم

برای بسیاری از افراد حرف زدن در خصوص مشکلات تا حدودی سخت است. روانشناس راهکارهایی برای حل این مشکل دارد و لازم نیست نگران این مسئله باشید. رفتار روانشناسان بسیار دوستانه و حرفه ای است و جلسات اول را با گفت و گو های صمیمی صرف شناسایی مشکل می نمایند. انسان دوستی یکی دیگر از خصوصیاتی است که می توان برای دستیابی به بهترین دکتر روانشناس به آن تکیه کرد.

دکتر روانشناس در تهران یا سایر شهرها مشکلات و دغدغه های شما را با دقت شناسایی کرده و با بیان ساده و قابل درک مشکل را آشکار می کند. این بخش از رواندرمانی باعث می شود که درمانگر و مراجع در مسیر مشترکی قرار بگیرند و بیمار در جلسات درمانی سردرگم نباشد. آشکار کردن مشکل بیمار این حس را به او منتقل می کند که به نتایج مطلوبی خواهد رسید. این گام از درمان در شکل گیری اعتماد نیز اهمیت زیادی دارد. بنابراین نگران اینکه به روانشناس چه بگوییم نباشید. او با مهارت های لازم از جمله انتخاب پرسش های مناسب جلسه را هدایت می کند.

دکتر روانشناس خوب در تهران

یک روانشناس به اعتقادات شما احترام می گذارد!

ممکن است بیمار بر اساس برخی از اعتقادات خود دچار مشکلات مختلفی شده باشد. زمانی که به یک دکتر روانشناس در تهران یا هر شهر دیگری مراجعه می کنید، او با بررسی عقاید شما، درمان را شروع می کند. ممکن است یک باور فرهنگی، زمینه ساز مشکلات شما بوده باشد. در این شرایط نیز یک روانشناس به صورت مستقیم و با اجبار از شما نمی خواهد که اعتقادات خود را کنار بگذارید یا آن را تغییر دهید. یک دکتر روانشناس خوب قادر است شما را به این باور برساند که باید برخی اعتقادات خود را کنار بگذارید تا مشکل شما حل شود.

بهترین روانشناسان مهارت های فردی بالایی دارد

بهترین دکتر روانشناس در تهران کسی است که مهارت های فردی لازم را برای ارائه با کیفیت ترین خدمات روانشناسی داراست. البته همیشه دستیابی به بهترین دکتر روانشناس تهران به نوع و شدت مشکل نیز بستگی دارد. روانشناسی ترکیبی از انواع مهارت ها در کنار دانش است. بنابراین می توان آن را یکی از پیچیده ترین مشاغل دانست. یک روانشناس خوب به خوبی احساسات خود را مدیریت می کند و اعتماد به نفس خوبی دارد. برخی از این مهارت ها عبارتند از:

  • مهارت گوش دادن
  • همدلی کردن
  • درک و فهم مراجع
  • برنامه محور بودن
  •  تعامل موثر
  • پرسشگری و دست یابی به مشکلات زیربنایی
  • مهارت های حمایتی

یک روانشناس خوب به دنبال دانش روز است

اگر می خواهید به یک دکتر روانشناس در تهران مراجعه کنید، به روز بودن دانش را نیز در اولویت قرار دهید. یک متخصص حرفه ای همواره در حال به روز کردن و افزایش دانش خود می باشد. اقداماتی است که یک دکتر روانشناس برای ارتقا دانش خود انجام می دهد:

  • شرکت در دوره های مختلف داخلی و خارجی
  • ترجمه و تالیف کتاب
  • انتشار مقالات
  • مشارکت در پژوهش های بین المللی
  • به اشتراک گذاری دست آوردهای درمانی

دکتر روانشناس ممکن است شما را به متخصص دیگری ارجاع دهد.

یک روانشناس خوب در صورت نیاز شما را به متخصص دیگری ارجاع می دهد. دکتر روانشناس تهران با شناسایی مشکلات شما، ممکن است به این جمع بندی برسد که شما را به یک متخصص دیگر ارجاع دهد. ارجاع با این هدف انجام می شود که شما از تخصصی ترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی و مشاوره ای بهره مند باشید.

ارجاع به یک متخصص دیگر را نباید به اشتباه ضعف یا ناتوانی یک متخصص در ارائه درمان قلمداد کنید. باید بدانید این روش، بسیار حرفه ای و تخصصی است و به نفع شما بمی باشد. ممکن است برای حل مشکلات خود به دنبال بهترین دکترهای روانشناس در تهران یا سایر شهرها باشید. بهتر است بدانید سیستم ارجاع دستیابی به بهترین روانشناس تهران را ممکن می سازد.

یک روانشناس پایبند به اصول اخلاقی است

در تمامی تخصص ها که به نحوی به سلامت افراد مرتبط است، اصول اخلاقی اهمیت زیادی دارد. روانشناسی نیز از این اصل مستثنی نیست. روانشناسان همیشه به اصول اخلاقی پایبند است. زمانی که به روانشناس مراجعه می کنید، ممکن است اطلاعات شخصی و خصوصی مبادله شود.  از آنجایی که روانشناسان حامی شان و مقام انسان ها هستند، پایبندی به حریم خصوصی اهمیت بیشتری می یابد.

مهمترین معیار برای دستیابی به بهترین روانشناسان تهران و یا هر شهر دیگری همیشه اخلاقیات بوده است. اصول اخلاقی روانشناسی توسط انجمن روانشناسان آمریکا که به اختصار APA نامیده می شود، تدوین شده است و روانشناسان به آن پایبند هستند. پایبندی به اصول اخلاقی در روانشناسی، نقش مهمی در فرایند درمان نیز دارد. برخی از این اصول عبارتند از:

  • محافظت از اطلاعات شخصی مراجع
  • دادن حق اختیار به مراجع برای درمان
  • به سرانجام رساندن درمان
  • در دسترس بودن برای مراجع
  • مسئولیت پذیری در قبال مراجع
  • ایجاد محیطی امن و آرام در طول درمان
  • تصمیم گیری های اخلاقی موثر

بهترین دکتر روانشناس تهران

جستجوی روانشناس

جستجوی روانشناس می تواند به اندازه یک مراجعه حضوری تاثیر گذار باشد. اگر به دنبال یک روانشناس خوب در تهران هستید و به دلایل مختلف از جمله عدم آشنایی با مشاوره حضوری، بیماری های جسمی، بیماری مزمن، بعد مسافت و … امکان مراجعه به مراکز روانشناسی را ندارید، می توانید از جستجوی روانشناس به صورت آنلاین استفاده کنید.

بسیاری از روانشناسان برای رفاه بیشتر و راحتی مراجعان خود، پلتفرم هایی را در این خصوص فراهم آورده اند. با این شیوه می توانید بسیار راحت و در اکثر ساعات از جستجوی یک دکتر روانشناس در تهران بهره مند شد. با جستجوی آنلاین بسیار سریع و سهل وب سایت های رسمی روانشناسان در دسترس شما هستند.

 از طرفی دیگر به دلیل این که در سایت روانشناس امکان آشنایی کامل با درمانگر فراهم می شود، بسیاری از افراد جامعه ترجیح می دهند از وب سایت های شخصی روانشناس استفاده نمایند.

در اکثر موارد گرانترین روانشناسان تهران به معنی بهترین روانشناس بودن آنها نیست. از سوی دیگر برخی افراد ممکن است روانشناس رایگان را جستجو کنند. چراکه امکان مراجعه و پرداخت هزینه روانشناس را ندارند. در این شرایط استفاده از سیستم پاسخ گویی یا پرسش و پاسخ در سایت امکان پذیر است. نوشتن سوال می تواند در افزایش خود آگاهی افراد نیز موثر باشد. برخی مزیت های این شیوه شامل:

  • امکان دریافت پاسخ در حداقل زمان
  • صرفه جویی در زمان
  • دسترسی آسان
  • ناشناس بودن
  • شیوه های ارتباطی متنوع
  • امکان دسترسی به روانشناسان بیشتر

از دیگر متخصصان سوال کنید.

تا اینجا با مشخصات بهترین دکتر روانشناس تهران آشنا شدید. نحوه یافتن و دسترسی به یک متخصص با این مشخصات نیز مهم است. یکی از اصلی ترین روش ها، این است که از دیگر متخصصانی که به آنها اعتماد دارید، بخواهید تا به شما در شناسایی یک متخصص روانشناسی زبده و معتبر یاری کنند. برای مثال می توانید از یک متخصص معتمد بخواهید تا یک دکتر روانشناس را به شما معرفی کند.

معمولا متخصصان با یکدیگر همکاری خوبی دارند و ممکن است افراد را به دیگر همکاران خود ارجاع دهند. سایر فعالان حوزه سلامت در مراکز درمانی نیز می توانند به شما در شناسایی روانشناسان زبده و با تجربه کمک نمایند.

از تجربیات دوستان و اعضای خانواده استفاده کنید.

برای دست یابی به یک روانشناس گزینه های شما برای انتخاب زیاد است. می توانید از دوستان و اعضای خانواده خود در این خصوص سوال بپرسید. ممکن است آن ها تجربه استفاده از خدمات مشاوره ای و درمانی روانشناسی را داشته باشند. درنتیجه می توانند به شما در شناسایی و انتخاب یک روانشناس خوب کمک کنند.

دکتر روانشناس تهران

یک دوست روانشناس

اگر به دنبال بهترین روانشناس در تهران هستید، می توانید از دوستان روانشناس خود کمک بگیرید. ارجاع دادن به یک روانشناس دیگر میان روانشناسان بسیار رایج است. دوست شما درک می کند که گفتگو با روانشناس آشنا راحت نیست. بنابراین اگر دوست روانشناس دارید، می توانید از او بخواهید که یک دکتر روانشناس در تهران که با تجربه و ماهر است، را به شما معرفی کند.

از روانشناسان محل کار یا تحصیل خود کمک بگیرید

برای دست یابی به روانشناسان فعال در مطب های خصوصی که رواندرمانی های عمیق را انجام می دهند از روانشناسان همکار سازمان یا محل کارتان پرس و جو کنید. اغلب سازمان ها و ادارات از یک یا چند روانشناس برای کمک به کارمندان و نیروی انسانی استفاده می کنند. چراکه رضایت نیروی انسانی از محل کار و رفع مشکلات آنان، می تواند تاثیر بسیار زیادی در کارایی آنان داشته باشد.

ممکن است شما به دنبال یک روانشناس در یک منطقه مشخص مثل شمال تهران باشید. در این شرایط دامنه جستجوی شما مشخص تر خواهد بود. سعی کنید محل کار یا زندگی شما به روانشناس نزدیک باشد. اگر دانشجو هستید می توانید از مشاوران حاضر در دانشگاه برای ارجاع استفاده کنید.

دکتر روانشناس در تهران / کتاب ها و مقالات علمی

بسیاری از روانشناسان در وب سایت های شخصی خود مطالب و مقالات متعددی منتشر می کنند. با مطالعه این موارد می توانید نسبت به روانشناس اطلاعات جامعی کسب کنید.

مراجعه به وب سایت شخصی یک دکتر روانشناس می تواند کمک بزرگی برای شناخت او باشد. شما می تواند با مطالعه کتاب های یک روانشناس نیز اطلاعات مفیدی به دست آورید. همچنین می توانید نظرات مراجعین متعدد را نیز بررسی کنید. با اینکار به معیارهای شناسایی بهترین دکتر روانشناس تهران دست میابید.

روانشناس شما را قضاوت نمی کند!

تا اینجا به نکاتی در خصوص مشخصات بهترین دکتر روانشناس در تهران پرداختیم. همچنین شما را با راه هایی برای یافتن دکتر روانشناس آشنا نمودیم. حال وقت آن رسیده است که تصمیم شما را برای مراجعه به روانشناس محکم تر نماییم. با کنار گذاشتن تردید ها به روانشناس مراجعه نموده و یک زندگی لذت بخش و با آرامش را تجربه کنید.

اصلی ترین نگرانی افراد که مانع مراجعه آن­ها به روانشناس می شود، نگرانی از قضاوت شدن است. قبل از مراجعه به دکتر روانشناس تهران بدانید که یک روانشناس هرگز شما را قضاوت نمی کند.

روانشناس درمانگری است که به شناسایی مشکلات پرداخته و درمان را ارائه می کند. او فرد متخصصی است که برای این کار دوره دیده است. روزانه تعداد زیادی از افراد با مراجعه به روانشناسان به حل مشکلات خود می پردازند. آنها هیچ وقت مورد قضاوت قرار نمی گیرند. بنابراین با این نگرانی ها، خود را از درمان و سلامت محروم نکنید.

بهترین دکتر روانشناس تهران

تعداد جلسات لازم برای روانشناسی چقدر است؟

نحوه آشنایی با دکتر روانشناس تهران مرور شد. اما ممکن است نگران تعداد جلساتی باشید که برای تکمیل فرایند درمانی شما لازم است. واقعیت این است که تعداد جلسات لازم به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. میزان همکاری افراد، نوع مشکل و منابع حمایتی بیمار در تعیین تعداد جلسات لازم نقش دارند. یک روانشناس خوب داری برنامه درمانی متناسب با شما است.

برخی مواقع مشکلات و اختلالات روانشناسی پیچیده می شوند. در این شرایط ممکن است برنامه درمانی متناسب با مشکل یا بیماری در نظر گرفته شود. یک دکتر روانشناس خوب در خصوص توالی ضروری جلسات با شما صحبت می کند. برای حصول بهترین نتیجه لازم است تا به این توصیه ها عمل کنید. به عبارت دیگر برای دستیابی به بهترین دکتر روانشناس تهران یا سایر شهرها لازم است شما هم به درمان متعهد و پایبند باشید. معمولا روانشناسان توصیه می کنند فاصله زمانی بین جلسات درمانی کمتر از سه روز و بیشتر از دو هفته نباشد.

جلسه اول مراجعه به روانشناس

در جلسات اول یک روانشناس خوب و متخصص به شناخت مشکل و بیماری می پردازد. تشخیص گذاری و ارزیابی در اولین جلسه روانشناسی انجام می شود. در ادامه جلسات پس از مصاحبه تشخیصی و ارزیابی اختلالات، درمان آغاز می شود.

روانشناس

معرفی یک دکتر روانشناس خوب در تهران

دکتر رامین علوی نژاد را به عنوان یک دکتر روانشناس خوب در تهران به شما معرفی می کنیم. سال ها فعالیت در زمینه های مختلف روانشناسی، سبب شده است تا ایشان علاوه بر تخصص، تجربه کافی را نیز جهت درمان اختلالات داشته باشد.

رضایت اغلب مراجعین از ایشان، موید این است که دکتر علوی نژاد یک روانشناس با تجربه و خبره است. ایشان را به نوعی می توان بهترین دکتر روانشناس تهران معرفی نمود. برای دریافت نوبت از ایشان همچنین می توانید از شماره تماس موجود در سایت استفاده فرمائید.

ایشان دوره های مختلف تخصصی در داخل و خارج از کشور به ویژه اروپا را طی کرده اند. تخصص و تجربه منحصر به فردی در درمان انواع مشکلات روانشناختی از جمله استرس، اضطراب، افسردگی و درمان وسواس دارند. ایشان یکی از بهترین روانشناس های تهران برای درمان افسردگی به حساب می آیند.

مشاوره های قبل ازدواج و مشاوره های خانواده از دیگر حوزه های فعالیت تخصصی وی محسوب می شود. ایشان تمامی مشخصات معرفی شده برای یک دکتر روانشناس خوب را دارد. ایشان همچنین به تالیف و ترجمه کتب مختلف مشغول هستند و همواره در حال به روز نمودن و ارتقا دانش خود می باشد. برای دریافت آدرس به انتهای همین صفحه مراجعه فرمائید.

13 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام و ارادت
    رضایت خودم از کیفیت بالای خدمات شما دکتر عزیز اعلام می کنم
    ممنون از زحمات شما

    پاسخ
  • شاید خداوند شما رو سر راه من قرار داد، درود بر شما اقای دکتر

    پاسخ
  • من بعد از نتیجه نگرفتن از دو تا روانشناس در تهران متاسفانه مشکلم حل نشد و صحبت های منفی دکترا روم تاثیر گذاشته بود تا اینکه دکتر علوی نژاد رو پیدا کردم ، صحبت کردن با ایشون یه حس خوب و آرامش به آدم میده و به نظرم هر کسی که حس می کنه باید به دکتر روانشناس مراجعه کنه و داره نظر دیدگاه منو می خونه باید بهش بگم که جای درستی اومده.

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر ببخشید شما از بیمه هم قبول می کنید؟

    پاسخ
  • درود خدمت جناب آقای دکتر علوی نژاد
    صميمانه از زحمات شما در حل مشکلات و رفع مسائل زندگی و حس حال خوب و تغییرات و روند خوب و لحظات شاد کمال تشکر و قدردانی را دارم .
    امیدوارم همیشه موفق و پیروز و سلامت باشید .

    پاسخ
  • فیلم زندگی در سایتتان عالی و آموزنده بود متشکرم

    پاسخ
  • ممنونم آقای دکتر
    من کلا یه تشکر به شما بدهکارم از پیش شما که میام تا دو هفته قشنگ حالم خوبه
    تاثیرتون در زندگیم غیرقابل توصیف هست
    آشنا شدن با شما نقطه عطفی هست در زندگی من
    ممنونم که هستید

    پاسخ
  • یادمه سال پیش لحظه تحویل سال خواسته ای که داشتم حال خوب بود… خیلی سعی کردم براش و با خوش شانسی زیاد تو این راه با شما دکتر و استاد فرهیخته دکتر علوی نژاد آشنا شدم که مسیر این حال خوب رو نشونم دادید و چراغ راه رو دادید دستم.
    امسال لحظه تحویل سال دیگه خیالم راحته چون هم تو مسیر حال خوب قرار گرفتم و هم استادی چون شما راهنمای راهم هست.حال خوب قیمت نداره و انسانهای  مانند شما که برای ترویج این حال زحمت میکشند بسیار با ارزشند و من بسیار قدردان شما هستم‌.
    از صمیم قلب آرزو دارم که حال خوب همیشه همراهتون باشه. هر روزتان در سال و قرن جدید پر از حال خوب

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر
    میدونم دیر پیام دادم ولی گفتم حال خوبمو با شما در میون بزارم
    حرفای شما در مورد واقع بین بودن خیلی کمکم کرد و من با خودم صحبت کردم و دیدم من این چند سال همش خودم رو در نقش یک قربانی دیدم که از طرف همه بهش آسیب وارد شده ولی وقتی شروع کردم نوشتن و یادآوری ی سری از خاطرات دیدم من هیچ وقت تو زندگیم قربانی نبودم اگرم به ۱۰۰ درصد بدی ها جواب نداده باشم لااقل به ۶۰ درصدشون جواب دادم و همین آرومم کرد که خودم رو از نقش ی قربانی بکشم بیرون
    الان حالم خیلی خوبه و امیدوارم که این حال موندگار باشه
    پیش خودم فکر کردم حال شما هم به عنوان روانشناس با شنیدن این حرف باید خوب بشه و واسه همین براتون این پیام رو الان ارسال میکنم
    اوقات خوبی داشته باشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.